stat

tisdag, juni 07, 2011

First day at the beach!

Började dagen med att vakna till ett AS BRA telefonsamtal!
Det var Jennifer som ringde 3 minuter över 9 för att berätta att hon bokat biljetter till Britney Spears konserten i oktober!!!
JAAAAA!! Excited MUCH!
Biljetterna släpptes kl 9 i morse, Jennifer måste ha varit väldigt snabb med att boka :)
Efter att jag vaknat till liv så bar det av ner till stan för att betala lite räkningar samt föra över pengar för biljetten, till Jennifer.
När jag uträttat mina ärenden på stan samt sugit i mig en smoothie från mitt favorit ställe så var det dags för psykologen. Underbart!
Hon berättade att hon tycker att "vår tid" börjar leda mot sitt slut.
Hon sa att nästa gång vi ses skulle bli vårt sista möte.
Hon tyckte att jag gjort så enorma framsteg så att hon känner sig redo att släppa mig nu.
Har lite blandade känslor över det hela. Det är ju fantastiskt skönt och tryggt att ha någon att gå och prata med.. Men samtidigt vet jag att jag måste prova vingarna själv. Det kommer nog gå bra :)


Nu på eftermiddag/kvällen så har jag umgåtts med lilla Mathilda.
Jag mötte upp henne vid centralen och sen gick vi ner till stranden
Idag var det min sista lediga dag!... Det var även min första dag på stranden.. Dåligt av mig.
Jag får försvara mig med att det faktiskt inte varit SÅ jävla fint väder förens nu i dagarna bara.
Det blev inget bad idag, men jag var i alla fall tvungen att doppa fötterna i underbara mälaren!
Medan vi njöt som mest av solen så sprang det förbi en man i glittrig utstyrsel  med lila fluffiga muddar och en cowboy hatt. Han vinkade glatt och jag var inte sen med att dra upp kameran!
När vi kände att vi fått nog av solen så gick vi och köpte glass och satte oss utanför macken som ligger straxt bredvid där jag bor. Pratade en massa om både det ena och det andra.
Var skönt att få "catch up" med henne. Vi umgås ju inte alls lika flitigt som vi gjorde förra året.

Nu ska jag faktiskt ta och avrunda. Ska upp tidigt i morgon för att börja min 3 dagars praktik.

Hoppas alla har haft en underbar dag i den stekheta solen!



KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar