stat

tisdag, juni 14, 2011

Happy Days!

Idag har det varit en "Lindah-ska-dryga-med-allt-och-alla-dag" Kunde liksom inte hjälpa det!
Var som en liten unge! 5 koppar kaffe direkt på morgonen kanske inte gjorde min energi nivå en tjänst precis, men kul hade åtminstone jag!
Det är MYCKET information så här i starten.
Min brain känns som en mosig tvättsvamp på eftermiddagen och jag får så mycket spring i benen av allt sittande!
Sitta ner yrken är verkligen inte min grej! Tur att jag kan gå till och från jobbet för att göra av med lite energi!

Strålande väder varvat med regn idag.
Det var stek varmt runt lunch, så jag och två kollegor passade på att springa iväg för att köpa glass.
Jag drog med dem till mitt favorit ställe, dvs.. min SqueezedUp!
Det blev en "Go nuts" och en "Berrylicious" Båda frozen yoghurt.
Tror bestämt att jag värvat två nya fans dit ;)



I övrigt så har dagen varit rolig. Har inte så mycket att tillägga just nu så jag ska göra slut på ert lidande och avsluta.

Min plats!


Bloggas senare.
KÄRLEK!

1 kommentar:

  1. De är bara kul att ha någon att flumma med :p hahah

    SvaraRadera