stat

söndag, juni 26, 2011

Midsummer

Hade verkligen en strålande Midsommar i år!
Spenderad med tre av mina bästa vänner! Emmi, Brigita & Isabell!
Vädret var att diskutera men det var i alla fall uppehåll :)
Emmi hade ju kommit till mig från Stockholm för att fira midsommar.
Hon hade träffat några av dem som var med att firade så hon var inte allt för utanför!
Jag var glad och alldeles lagom onykter.
Eftersom Emmi inte dricker så blev det en tidig kväll. Vi tog bussen hem vid 23 tiden.
När jag sitter på bussen hem så får jag för mig.. "Ja, vilken bra idé att fylle ringa Jordan........"
Han kommer ändå inte svara säger jag så vad har jag att förlora.
Helt oförberedd på vad jag ska säga (eftersom han ändå inte kommer svara) tar jag upp mobilen och trycker på "ring upp"... en signal.... två signaler... tre signaler.. "Who's this".
Vem svara så? Han visste mycket väl vem det var, annars hade han aldrig svarat så.
Jag blev helt ställd.... Vad ska jag säga? Åh snälla lägg inte på!!!
Vi byter några meningar och han påpekar att han inte hatar mig men att hans batteri kommer dö.
Och jag vet att detta mycket väl kan stämma för hans batteri är ALDRIG laddat och även när det är det.. så ÄTER hans mobil batteri. Jag frågar om han vill lägga på och om han vill att jag ska ringa senare.
Han svara "yea, call me later".
Vad fan hände?? Han svarade i telefonen OCH han vill att jag ringer tillbaka senare?!?!
Ååååh fram och tillbaka!
Jag började i alla fall stor grina av lycka och chock efter att jag lagt på.
Emmi försöker lugna mig men tårarna bara sprutar.
Första gången jag hör hans röst sen den första april.
Jag försökte ringa honom igår igen.. men inget svar. Lämnade dock ett meddelande på telefonsvararen.
Det var ju trotts allt Saturday night och jag vet att han brukar vara med vänner och ofta gå ut då.. så han ville säkert inte ta en diskussion just igår... Ska försöka ringa honom senare idag igen.. Hoppas med allting jag är, att han kommer svara denna gång... I'm tired of missing him.
Fick några stöttande ord av Angelica som går i min grupp på Telia.
Var mycket uppskattat och snällt.
Hon känner inte ens mig och vet garanterat inte ens 2% av situationen med Jordan.
Men jag uppskattar när människor är snälla.. bara för att det är så man bör vara.
Så tack så mycket, jag hoppas att du har rätt =)

Avrundar med lite bilder från Midsommar!
Jag & Emmi

Leker lekar

Brigita gillade mitt läppstift och ville också vara rosa & hipp!

Jag & Brigita pratar om något...?

Jag, Brigita och Angelica

Vackra syster & Jag

Kissie Faces

Vi 2, för att det helt enkelt blir bäst så!




..

1 kommentar:

  1. Hoppas allt går bra :D Du jag tror hon heter angelica..hon som du och jag är med på bild med :P När jag står i mitten :P Puss på dig Csillagom :D

    SvaraRadera