stat

tisdag, september 06, 2011

*shaking my head*

Haha hade inte förväntat mig något annat än tidigare skrivet inlägg, från Isabelle!
Det är liksom lite så hon är...
Vi är sart & vit, Salt & Peppar, Marilyn Manson & Britney Spears skulle man kunna säga. Varandras RAKA motsatser.
Men det funkar liksom. Om inte är vi jävligt underhållande att observera en dimmig kväll på krogen!

Fick höra idag att jag är vulgär.. Haha! Allvar? Prydast på denna sida europa!
Sen att jag är ganska anpassningsbar beroende på vem jag umgås med, det må hända.
Men generellt är jag fan inte vulgär!
Höjer du rösten, så höjer jag rösten.
Säger du ifrån, så kommer jag att dra gränsen på samma vilkor.
MIN gräns är dragen. Gosigt va?

Nå väl.
Fick samtal från Kilroy igår angående min utlands studie.
Var någonting med min ansökan men dom skulle styra det, bra, för det är erat jobb :P
Dom är väldigt hjälpsamma på Kilroy! Hade lätt blivit kvar i Sverige om det inte vore för deras hjälp.
Jag har ju några bekanta i Santa Monica så helt ensam blir jag förhoppningsvis inte.. Behöver någon som kan "show me the ropes", får se vem som tar på sig det jobbet :)
Undrar om Madde kommer flytta tillbaka till Cali?
Hoppas det, för då har jag iallafall EN vän redan när jag kommer.

Sitter på jobbet i skrivandets stund.. Blev  visst LIIIIITE tidig idag, klev innanför dörren 10 över 7.......
Jag börjar 7:45, så nu sitter jag här helt solo på detta massiva kontor. Bara städtanterna är i rörelse.
Jag trivs verkligen! Igår jobbade jag från 7:45 - 20:15, samma idag & imorgon.
Blir en fin lön denna månad. Det kommer att behövas till NY resan i oktober/november.

Åh.. nu när jag sitter här så TROR jag att det var idag jag skulle ha dejt med Elin?
Kan det vara så? Får ringa henne på lunchen och dubbelkolla!

Nu ska jag hämta Kaffe och dyligt!

Bloggas senare.

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar