stat

tisdag, september 06, 2011

Maybe That's Why People...

HALLOJ!!!
Just avslutat en kvälls dejt med min fina Elin!
Blev mycket snack om allt möjligt.
Vi pratade om karaktärs drag, så som att vara vulgär, pryd, kaxig, in your face & italiensk!
Vi pratade om att bli osams med folk, Elin sa att "vilken tur för dom som blir osams med dig att det var just dig dem blev osams med då..." Menar på att en annan person hade förmodligen käftat tillbaka och gjort en ännu större grej av det, medans jag bara väljer att låta det vara. Känner liksom inget behov av att hålla på och dryga med folk. Onödigt.

Min fina Brigita ringde nyss.
Vissa av mina vänner muckar man bara inte med! SPECIELLT inte Brigita!
Brigita är en UNDERBAR människa!
Och utan att behöva gå in på detaljer, eftersom jag inte har något med detta att göra egentligen..
Så vill jag bara säga till dig som håller på och skriver till henne.
Sök hjälp! Leta reda på fakta och hur lagen faktiskt lyder innan du ger dig in på saker och ting!
Och om du nu ska envisas med att du har "rätt". Lämna Brigita utanför detta, för HON har då inte gjort något!!!
Finns här för dig, fina flicka. Alltid.

Nu, för att återgå till MIN dag :)
Hade en karate lång dag idag också. Klockan ringde 06:00, trodde jag skulle svimma..
Trillade ur sängen, tog mig till duschen och hasade mig iväg till jobbet för ett "spring pass".
Dvs. Jag jobbade dubbel pass. Mellan 07:45 - 20:15 med 4 timmar "hål" i mitten av schemat.
Följde med söta Camilla på lunchrasten för att köpa en ny mobil till henne, blev en sån där stekig ny ultra modern, Samung!
När Camilla hade gått där ifrån så sprang jag även på Erika, som även hon skulle inhandla en mobil. Där blev det samma inköp!
Hade jag inte ÄLSKAT min fina BlackBerry så mycket hade jag också inskaffat mig en sådan.
Men jag skulle ALDRIG byta från en BB! Nog för att jag verkligen gillar Samsung, men dem slår inte min BB :)

Ligger här och nynnar på Idol - Moa's låt - "When I Held Ya".
Den låten är helt GALET bra! Har gått och trallat på den låten sen i söndags nu. Den fastnar verkligen på huvudet.
Jag hoppas verkligen det kommer gå bra för henne i tävligen.
Nu ska jag kika in kvällens Idol avsnitt och se vad för roliga figurer som tävlar idag :)



Hoppas alla har haft en fin dag.
KÄRLEK!

1 kommentar:

  1. Härmapor säger jag ;) Fan vill ha min!!! Tack för dem fina orden!!

    SvaraRadera