stat

söndag, september 25, 2011

Fetching Jordan!

Idag har varit en FENOMENAL dag!!
Vaknade hemma hos min ex fru, Isabelle. Spenderade hela förmiddagen/tidig eftermiddag med att söka billiga resor till NY.
Bokade 2 resor tur & retur till NY  för  en fin slant.
Sen bar det iväg hemmåt för att svira om och sen ta sig hem till min fina Nadja!
Nadja fyller 2* år idag och det skulle firas med pompa och ståt!
Ett glatt gäng töser styrde kosan ner till Tabasco för lite tapas och drinkar.
Det blev en fin kväll med underbart folk som avrundades på Circus.

Nu ligger jag hemma hos Isabelle igen och små planerar och styr lite inför NY resan.
Hur vi ska hantera allt med Jordan, om Jordan vill ses och om hon ska tag allong eller stanna på klubb/hotell osv.
Vi är i full förstålse om hur allt ska hanteras och styras. Känns skönt att veta att jag inte behöver "barnvakta" Isabelle medan vi är där. Vill jag sticka iväg med Jordan i någon timma/timmar, så är det helt okeh :) SKÖNT!
Vi ska inofficiellt döpa denna trip till "Fetching Jordan"... Någon som kanske sett "Chasing Amy"?
I need to go get my man! :)

Nu ska jag sova!

Kärlek till alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar