stat

söndag, september 11, 2011

HappyThankYouMorePlease

Dirty Diana!

Nyss hemkommen från en party kväll & födelsedags firande!
Underbara Erika fyller... 25...år.. och det skulle firas med pompa och ståt!
Jag drack så det stod vilt till men det hände inte ett skit. Konstigt med tanke på att jag inte hade ätit något på hela dagen.
Men jag blir så när jag befinner mig i ett sällskap där jag inte känner alla.
Undermedvetet känner jag mig otrygg och då går det helt enkelt inte att bli full.

Min helt fantastiskt underbara, Brigita där emot, hon kompenserade med att bli dubbelt så full!
Fantastiska människa! Blev en MASSA kort tagna under kvällen, men alla ligger på antingen Saaras eller Biggans mobil, så jag får vänta och se när dem hamnar på facebook
Lägge upp dem i bloggen så fort jag fått tag på dem.

Jag kommer sakna detta gäng när jag flyttar till USA.
Det är verkligen en underbar skara människor.
Biggan som gör mig stark och glad! Erika som alltid är sjukt rolig att ha att göra med.
Saara & Zsolt som är så sjukt underbara på alla sätt och vis! Och alla andra i det gänget!

Nu ska jag spana lite på Idol innan jag somnar.
Imorgon blir det kvallitéts tid med Elin.

KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar