stat

tisdag, september 20, 2011

Puls 180!!!!

Känns som hjärtat klappar ur bröstkorgen på mig.
Pulsen slår i samma hastighet som ljuset och jag mår sjuuukt illa!
Mår inte illa för något negativt, nog bara för att blodtrycker är TÄMLIGEN högt just nu!

Fick ett message av Jordan nyss!
Jag mailade honom natten till lördagen då jag hade en väldigt obehaglig känsla om att något inte stod rätt till.
Idag på förmiddagen fick jag ett mail.. Känns inte som att svaret var ärligt.. Men han svarade ändå.
"I'm okay I think. Same old bullshit I suppose. Hbu?" Jag menar.. "I think" "I suppose"...?
Hade allt varit okej så är jag väldigt tveksam på att han ens hade svarat mig!
Han vet att jag alltid känner på mig när något inte är okej med honom.. Är väl därför han svarade.
Jag lär ju iallafall ligga väldigt lågt nu.. Vill verkligen inte att han ska sluta svara.
Jag skulle ju verkligen ge Allt, ALLT för att få honom tillbaka i mitt liv..
Jag får ta det försiktigt.. Väldigt försiktigt.
Även om det kanske inte kan bli som förr.. Så skulle det betyda världen att bara få ha honom i mitt liv.
Spelar ingen roll under vilka omständigheter.
Hoppas att han någon gång kan förlåta mig..

Sitter på jobbet just nu. Jobbar 07:45-20:15 idag i morgon och på torsdag.
Det är ett stort glapp i schemat mellan 11:45 - 16:25.
Han med lite bank ärenden idag.
Fixat nytt VISA kort som funkar i USA.
Internet banken och e-legetimation
Imorgon på i glappet ska jag till frisören och fixa mitt kaos till hår!
Blir underbara Sharzhad som styr upp det. Blir klippning och färgning!
Länktar sönder mig!

Snälla Sandra här på jobbet håller även på att skissa upp min tattoo som ska gaddas in den 4oktober.
Blir den där Liljan som jag tjatat om sen jag var 20 :)
Den kommer att sitta på ovansidan av foten. Har hört att det gör sjukt ont att tattuera sig där?
Det gör det samma. Min smärttröskel är hög så det klarar jag nog gallant.

Nu ska jag prata lite med fantastiska Emma sen pyssla lite med skolgrejer!

Kärlek till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar