stat

söndag, juli 03, 2011

Langos

Nyss hemkommen från underbara Brigita!
Idag var det bestämt att jag skulle hem till henne för att plugga till provet som vi har på tisdag eller onsdag.
Jag är riktigt nervös.
Dock så kunde jag iallafall ca 70% av frågorna som Brigita ställde.
Känns ju i alla fall skönt att det fastnat NÅGOT där uppe!
Brigita bjöd på Langos till middag....
Need I say more? FY FAN VA NAJS!
Hemmagjorda langos! Alla borde skaffa sig en Ungersk kompis med cooking skills :D
Efter maten så färgade Brigita mitt hår så nu har jag EN färg på håret och inte 3! En mycket bra grej.

Sen så dök det även upp en oplanerad grej denna vecka.
Emmi kommer tydligen och hälsar på.
Fick ett mess på kvällskanten där det stod en tid i morgon då hon kommer?!
Jahapp? Okej..! Får helt enkelt styra om denna vecka lite.
Blev ett stressmoment såhär eftersom jag inte haft tid att förbereda eller städa lägenheten något och eftersom jag jobbar i morgon så kan jag inte göra det då heller.
Dessutom är det Powermeet nästa helg och jag är bortbjuden så jag har kollat om jag kan ta med henne.
Blah stress stress!
Nå väl.. det går nog säkert bra. Bara jag som gillar att ha tid på mig och förbereda mig.

Är trött grinig och irriterad så ska inte blogga mer ikväll.
Hoppas att alla haft en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar