stat

torsdag, juli 28, 2011

Down Time

Nyss hemkommen från jobbet.
Blev en fika & en trevlig pratstund med Camilla efter jobbet.
Mostly about guys. Men är man tjej så är man.. Inget vi direkt kan rå för sådär.
I övrigt så har dagen varit lite fram och tillbaka.
Började med att jag fick en tid hos ögon läkaren, där konstaterade Fröken Dr att det var något fel på mitt öga........ Really? Is that the best you can do?
Det var ju PRECIS därför jag kom hit.. för att det ÄR något fel med mitt öga! Jesus...
Nu ska det i alla fall bli ytterligare utredning på mitt öga för att dem ska hitta exakt VAD som är felet.
"Det verkar som det är något fel på din zoom och skärpa"... Dvs.. att mitt öga inte fokuserar som det ska.. Det liksom... Hittar inte objektet riktigt. Okej.... sååå.. Vad gör man åt detta?
Nå väl..

Jobbet.. Det gick bra idag. Tog pris nummer 4 idag. Det börjar rulla på nu! Skönt!
Vi är 6-7 st som ligger runt samma poängställning, man lär ju inte halka efter.
Jag vill ha kvar mitt jobb efter sommaren! Jag trivs super fint.

Nu ska jag lägga mig och slappa och titta på någon bra film.
Hoppas alla mår toppen!

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar