stat

onsdag, juli 27, 2011

Chills..

Usch.. Rysningar genom HELA kroppen...
Kom just hem från en slitsam dag på jobbet.
Har varit väldigt distraherad denna vecka av en viss anledning.
Jag bara KAN INTE släppa Jordan. No matter how much i try.. And GOD KNOWS I DO TRY!
Gick precis in på hans facebook och såg att hans ex, som han senast hade ett långt förhållande med, är tillbaka på hans kompislista...... what about me? :(
Is what I did to you.. wors, than what she did? All i ever did was love you..
Visst.. ja, det jag gjorde var oacceptabelt och LÅNGT FRÅN OKEJ..
Men det hon gjorde.. is that really any better from what I did..?
Jag har bett 1000.000 gånger om ursäkt.. Men du vägrar prata med mig.
Yet.. you're not telling me to leave you alone? What can I do to earn that forgiveness?
Name it and I'll do it. Without hesitation, you are worth it, and more.
När jag ringde dig, och du svarade i telefonen.. så sa du att du inte hatade mig, du sa "Call me later".
Varför skulle du säga så om du ändå inte tänkt att svara när jag ringer?
Varför tog du bort blockeringen från mig på facebook?
Varför lade du till mig på BBM... för att inte svara när jag skriver till dig?
Tell me what to do to make things right.. please...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar