stat

måndag, juli 11, 2011

The greatest!

Jag jobbar med, jag tror bestämt.. Eller.. jag är nog rätt säker på.. Att jag, just jag, jobbar med världens goaste människor!
TeliaSonera Västerås, sommarvikarier (Plus Camilla). Ni är bara toppen!
Jag är alltid så glad när jag kommer till jobbet, för jag vet att jag kommer få spendera en hel dag med några av de underbaraste människorna sin finns.
Hur många har sån tur? Att dem får jobba med sådana människor?
Jag är en av de få!

Idag så fick jag ett väldigt glatt besked via mail.
Jag kom in på skolan i New York som jag sökt till!
Kvart över tio i morse plonkade det till i min mobil.
Glädje tårarna bara sprutade! Jag får åka hem nu! ÄNTLIGEN!
Jag dör sakta i Sverige.. Men äntligen, ÄNTLIGEN så är jag snart på väg hem igen!
Jag fick massor med glada gratulationer och kramar från mina kollegor.
Jag är så sjukt lycklig!!! Inget, verkligen inget kan förstöra mitt "high" nu!
Jag längtar hem, MASSOR!



Klockan är nu kvart i 12 på natten och jag måste avrunda detta korta inlägg då jag ska upp och jobba kvart i 6 i morgon bitti!
Hoppas alla mår lika bra som jag!

Hakuna Matata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar